Sidor

tisdag 9 februari 2016

Dagens shopping...

Köttkvarn och passertillsatsen till min kära kitchenaid samt näsdroppar till mitt kära barn som förhoppningsvis kan ta o bli frisk till torsdag morgon... Jag är trött och slut och orkar faktiskt inte va hemma med sjukt barn. Det var ju krupp inatt med då förstås. Stackars barn!! Så idag fick han vara hos farmor i skarven mellan mig o Fredrik. Han kunde sluta tidigare så det var ju bra då. Imorgon blir Fredrik hemma med barnet och på torsdag är det alltså min tur. Om han inte blir bra då förstås. Det är väl dom där himla tänderna som spökar alltså. Varje gång dom är på g drar han ju på sig jordens förkylning. Fast nu har det faktiskt mest varit krupp. På natten såklart.
Jaja, tur jag hade en matlåda i frysen här på jobbet. Det KOSTAR PÅ att jobba i dessa hoods :)
Mmmm! DELIKAT!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar