Sidor

måndag 25 januari 2016

Rea på hm

Igår hann jag hämta ett paket som jag skickat efter från hm. Det var ju rea och 10% så lite godbitar var jag väl tvungen att klicka hem...
Ett kuddfodral med en hund till Elliots säng. Om vi nu lyckas få tag på nån som passar, hittade en på blocket igår så hoppas det är på g då...
En vårjacka som jag tycker är jättefin med kul mönster i luvan och en rockig hoodie. Sen fick det bli ett par vårigare skor, dom var visst lite fodrade. Men det tror jag bara kan va skönt. Tunnare än vinterkängorna iallafall. Gossen går barfota i dom inne för tillfället och i kläder från pompdeluxe.se och jagar ballongen jag köpte igår. Det skulle ju bli en rolig överraskning tänkte jag, med pärlplatta och en glittrig ballong, men det är mest tandagnissel när den far upp i taket hela tiden. Och pärlorna ligger ju på paus eftersom barnet bara slängde ut allt på golvet... Hahaha!!! Verkar som att JAG kanske uppskattar prylarna mer än gossen... Typiskt. Förresten fick jag också en del från hm. 2 tjockisbyxor och en lite överdelar med varierad passform. Men NÅNTING borde passa till lördag iallafall när jag ska till Solna o hänga med SusieQ. SOM jag längtar!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar