Sidor

fredag 15 januari 2016

På rekommendation...

... av lillasyster så beställde jag lite kläder från pompdelux.se Det är rea 50% och jag tycker det fortfarande var hyfsat mycket kvar. Jag beställde 1/1 och det måste ha varit mycket att göra för det var först igår jag fick paketet. Men iaf var ju allt så stort, jag beställde strl 86. Så han kanske kan ha det i sommar? Så då var jag tvungen att skicka in en beställning till igår. 3 par byxor och tre långärmade t-shirts vart det. I strl 80. Så hoppas det inte blir för smått då. Men det tror jag INTE!! Det är lite jobbigt det här med klädstorlekarna tycker jag. Nu har Elliot allt från 74 till 86. Och det beror inte på vilket märke heller, så det är ju ingen vidare måttstock att gå efter... Jaja, så länge han har nå kläder på kroppen så spelar det ju ingen roll vad det står för storlek på lappen... Och köper man lite för stort så gör det inget, han växer ju snart i det. Men jag blir ju ivrig och vill använda allt nytt typ NU! Det känns som väldigt bra kvalité på kläderna och syrran älskar dom, så det blir nog kanon!!
Blev dagsrekord i blogginlägg idag, men det händer ju lite mer än att gossen fick lite magis. Han har fortfarande inte spytt än. 5 timmar... Törs man hoppas på det bästa..?!?!?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar