Sidor

tisdag 10 maj 2016

Begravning och jag älskar dig...

... Almondy-mannen! Du gjorde min dag!!
Idag var det alltså begravning för Inga. Jag och Elliot tog en långpromenad medan de andra var i kyrkan. Det var så varmt och soligt ända tills strax innan klockorna ringde ut igen för då vräkte regnet ner. Jag började grina två gånger där ute på kyrkogården och fick verkligen fokusera på annat för att inte börja fulgrina rätt upp och ner. Jag klarar inte av sånt där!
Sen var jag glad att vi gick med på att gå på fikat efter iaf, för då fick vi ju träffa lite släktingar till Elliot som vi aldrig träffar annars. Det var en mycket trevlig tillställning synd på de tråkiga omständigheterna...
Innan vi åkte hem var jag tvungen att handla på maxi.
Det var där mannen hela dagen befann sig!! Hahaha!!!
En Almondy-demonstratör heeeelt i min smak!! Först tänkte jag inte smaka (jag har ju ändå lyckats sprattla av mig 450 kalorier imorse...) men sen tänkte jag att vad sjutton. Så jävla tråkigt att stå så där och så smakar ingen!!! Typiskt att det var 3 sorter också då... Men killen som dema var så jäkla klockren, han ba: "det är så jävla ute med smala tjejer!!! Alla ser ju precis likadana ut, i Stockholm där jag bor, man ser ju liksom ingen skillnad på dom!!"
Hahaha!!! Tack för den! Köpte väl en almondy-tårta då. Bra jobbat grabben!!! Jag tycker inte ens den var god, men Fredrik faller den nog i smaken. Och det är ju bara bra att jag tyckte den smakade sådär ;)
För jag ska ju till dietisten imorgon... SHIT!!!
Men jag har ju iaf börjat träna, det är väl iaf alltid något??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar