Sidor

onsdag 11 maj 2016

Mysfika i solen

I morse, efter besöket hos dietisten, åkte vi o tankade bilen och sen kände jag bara för en åktur. Tänkte ta rundan förbi mitt drömhus i Ekolsund men så stod det "ÖPPET" på skylten vid Sussies gårdsbageri så då stannade vi där och tog en kanelbulle. Så smarrigt och lyckan var total för lillis när det kom en katt, och till råga på allt så VILLE den bli klappad och lekt med. Vilken lyckad morgon!! Sen åkte vi hem och självklart kom vi försent till dagis... Vad har jag för tidsperspektiv...??? Världens sämsta! Så det vart skitstressigt med allt, men jag kom i tid till jobbet iaf.
Nu ligger jag i sängen och bara inväntar morgondagens INVENTERING... Ååååh vad jag hoppas det ska gå smidigt och bra. Man stressar ju alltid upp sig över det där eländet... 6 börjar vi. Hur farao är det ens möjligt att jag är vid mina sinnens fulla den tiden?? Ja, det visar sig imöra det! Ska träna också. Det får jag inte glömma!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar