Sidor

söndag 1 maj 2016

Vagel i ögat och foppisar till lillis...

Idag hann jag shoppa lite innan jobbet. Hade en timme på mig och fick ihop en massa bra! Världens skönaste gympaskor, ja för imorgon börjar jag på gymet som ligger på översta planet på jobbet. Linda förbarmar sig över mig och ska gå dit med mig. Jag är så glad över det. Dels för sjukt bra sällskap och dels för att jag då får hjälp med sprattelmaskinen och löpbandet och allt det andra som det här tekniska ogeniet helt enkelt är livrädd för att trycka på. Jag fattar inte hur oteknisk jag kan vara alltså...
Köpte träningskläder och även ett par foppatofflor till lillis. Det var 25% så det kunde han väl få? Fredrik skrek i högan sky; vad i hellsefyr tänker jag sko vårt barn med... Men det är ju faktiskt lite gulligt på små fötter. Och tänk vad lätt för honom i sommar att bara slinka i när han ska ut på altanen eller så... Ja vi får se imorgon hur han tycker. För tillfället verkar han ju tycka exakt tvärtemot mig så det blir spännande.
I morgon är jag ledig och det tycker jag ska bli skönt. Det har varit många jobbiga nätter på raken så det riktigt svider i ögonen på mig. Dessutom så fick jag tydligen en vagel igår också... Så typiskt!!bara att köra på med Aloe Vera, men det svider ju så förbaskat...
Nä, nu skynda mig att sova, gossen får små krupphostningar lite då och då, och feber, så jag hoppas verkligen att det inte blir värre!! Inatt envisades han med att ligga raklång på mig och sova. Otroligt svårsovet för mig alltså...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar