Sidor

lördag 28 maj 2016

Önskelista...

Eftersom jag då antagligen ska börja i skolan igen till hösten och kommer få det sjukt skralt i kassan så lägger jag ut en önskelista/prislista här till min 37:e födelsedag... Några pt-timmar skulle alltså sitta fint! Om jag slipper betala dom själv...
Alltså helt SJUKT att jag kom in... Men kul! Hejja mig!!
Tandsköterskeutbildningen alltså. Det är prov den 8/6 för medicinsk sekreterare och nu känner jag mig ju riktigt som en smart pluggis och tänker väl göra det också. Så jag inte ångrar mig sen. Så får vi se sen då...
Dålig på uppdateringar här inne som vanligt, men jag är ju så sjukt busy hela tiden. Jobb, livet och dessutom pressa in träning 4 ggr/veckan. Ja, det blir lite trixigt alltså. Imorgon kör jag 4:an för den här veckan och GISSA om nedräkningen för semestern tickar...??? Yes!! Det gör den!!! 3 jobbveckor kvar, seeeen såååå!!! Inte för att jag lär få vila upp mig direkt men det är väl alltid härligt med väjkäj???!!!??? Förutom ett superaktivt barn så måste här städas o grejas o donas så ja, vi får väl se om ens hälften är färdigt till hösten...
Nä nu lör jag verkligen duna, tagga söndagsträning OCH jobb i studentrush på det.
Fridens!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar