Sidor

söndag 8 maj 2016

En gofis!

Tänk vilken helg vi haft!!! UNDERBART!!! Och jag som var ledig fredag-söndag. Alltså, jag kan inte tro det är sant...
Dessutom var helgen tom, inget bokat. Fantastiskt!
Vi har fått så mycket gjort och lillis har sovit middag i flera timmar ute i vagnen medan vi fixat altanen och tvättat och planterat. Tror det mesta är klart därute nu. O lillis, han fick bada ute i sitt lilla badkar. Efteråt käkade han både Nuggets, macka och gorbys-pirog. Mer än han käkat på hela veckan tror jag... Ett friskhetstecken hoppas jag...
Hela 4 gånger tränade jag i veckan också. Bra jobbat! Hoppas motivationen håller i sig denna veckan... Har iaf laddat träningsväskan, så håller jag tummarna då.
Laddar för jobb imorgon och sen ledig två dagar igen. På tisdag är det begravning för Inga. INTE kul! Jag och Elliot ska inte vara med på begravningen, utan vi går på fikat efteråt. Jag har varit på en begravning i hela mitt liv, och det räckte gott och väl. Det är ju så fruktansvärt ledsamt att hon dött ändå, så det räcker. Jag orkar inte med att se andra bryta ihop i en fin ceremoni i kyrkan dessutom. Då bryter ju jag själv ihop. Dessutom tror jag Elliot blir väldigt fundersam om han omges av ett gäng superledsna familjemedlemmar och släkt. Så det är nog bäst att vi kommer till fikat...
Nu har jag i verkligen sista sekunden då äntligen skickat in ansökningar till två utbildningar på folkuniversitetet. Alltså varför skjuter jag upp sånt där?? Såååånt stresspåslag alltså! Gick o lade mig direkt efter så nu har jag naturligtvis blivit hungrig också. Och det kliar på kroppen. Det bara mååååste vara ett gäng fästingar va?!?! Jag har ju varit ute i tre dagar nu, så det vore väl väldigt märkligt om jag INTE var full med äckeldjuren..
Ujujuj!!! Nu bara måste jag sova. En tidig morgon väntar zzzzZzzzZ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar