Sidor

torsdag 28 april 2016

Träningspanik!

HJÄLP!!!
Idag gick jag upp till Actic och tecknade ett årskort. Hjälphjälp!!! Jag får panik! Men jag får även panik när jag köper kläder så det är väl hög tid att göra nåt åt det.
Jag vet bara inte hur jag ska få till det praktiska bara... Exakt NÄR ska jag gå dit?? Får bli efter jobbet då och när Fredrik är ledig så han är hemma med barnet. Och hur ska jag ORKA??? Jag har riktigt usel sömn i bagaget, får jag sova 3 timmar sammanhängande så är ju det lyx. Om jag inte går o lägger mig kl 19 då, samtidigt som barnet, för då blir det väl förhoppningsvis några timmar. Men jag kommer ju oftast hem vid 21 när jag jobbar och så ska det ätas o grejas och det tar ett tag innan man ligger i säng... Sen har det ju blivit så att jag bara ligger o väntar på att gossen ska vakna, för det har varit mycket så på sista tiden. SÅ FORT jag lyckats somna så vaknar han o grinar o grejar och ska lägga sig hos oss och det tar tid innan han somnar om och sen ska jag somna om och ja... Det är riktigt cirkus med sömnen. Och Fredrik han sover han....
Jaja, jag får väl se det som en tjusning att gå runt och vara totalt SLITEN....
Iaf så har jag då två möten bokade med pt som ska hjälpa mig att komma igång. Hejjahejja!!! Hjeeeeeelp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar