Sidor

fredag 8 april 2016

Fika i det fria...

... eller; har jag blivit nån slags friluftslirare???
Efter gossen sovit middag bestämde jag mig för att vi skulle ta melliset ute på Biskops Arnö. Vi drog till Sussis gårdsbageri först och köpte bulla och sen ut på ön. Så himla fint!!! Vädret var väldigt blandat, men det var härligt. Elliot skulle hoppa i varenda pöl på vägen till den stora eken. Många pölar var det. Vi promenerade runt säkert 1 timme. Tror gossen blev bra vallad för kl 19 gick han snällt in o lade sig i sin säng och sov. Gulliga unge som sover i sin säng!! Oftast vaknar han efter några timmar o ska sova hos oss, men en morgon sov han ända till 7. I sin egen säng. Det kanske är bättre sovtider på g? Jaja, man ska inte ropa hej...
Nu ska jag med gå och sova. Imorgon kommer pappa och jag ska jobba extra några timmar och på söndag ska jag på frukost i Gävle med brudsen. Så bäst att ladda med så mycket sömn som går.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar