Sidor

lördag 2 april 2016

Husmorssemester!

Ja, det är nåt jag ska ha snart. Bo på hotell en helg, i Gävle tänker jag mig så jag kan träffa mina kompisar. Det ska bli så jäkla najs!!! Tänker mig att åka upp en fredag, checka in, lägga sig på rummet o vara softa. Sova EXAKT hur länge jag vill. Käka frulle i lugn o ro. Ta ett låååångt bad, med en god bok. Ja, det måste finnas badkar, ett lite kortare så man inte glider ner o drunknar om man somnar. Sen lunch med tjejerna på stan. Evelina och Johanna blev visst också indragen i semestern... ;)
Lite shopping kanske, kanske en middag med efterföljande bio. Sen lägga sig o sova huuuur lääääänge jag vill igen. Brunch och hemgång på söndagen. FANTASTICO!!!! Pratade om det på jobbet idag och Cathrin vart också sugen. Tänk om vi lyckas få till det. Alltså hur skönt?!?!? Typ en miljard på en skala 1-10. Fredrik sa dessutom att han minsann kunde betala en helg på hotell om det var så... Jamen DÅSÅ!!! Är det bara till att boka då, vill ha husmorssemester NU!!!! Men det kanske är bäst att vänta till efter lönen, hahaha!!! Vart lite shopping idag ändå. Jag som laddat med matlåda och bok. Alltså det är HOPPLÖST att jobba på Gränby, alltid är det nåt man lär köpa på rasten. Jaja, jag är en god medborgare som hjälper till att hålla handeln flytande. Lite så ;)
Skärmdump från Wikipedia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar