Sidor

tisdag 26 april 2016

Så glad!!

Igår när jag kom hem från jobbet hade Fredrik satt upp skåpet som vi skulle köpa senare i veckan. Vilken skillnad det blev!! Tjihoooo!!!
Jag o Emma o kusin var på Ikea i helgen o köpte en liten hylla till elliots rum så vi fick undan lite prylar från vardagsrummet. Då såg vi att skåpet jag vill ha är på utgående, så det vart ju lite brådis då. Dessutom så var det prissänkt med 500 spänn. ÄNNU BÄTTRE!!! Fredrik blev lite förvånad för det stod 1995 och det var vad jag såg också, men i kassan gick det in för 1495:- tiptop! Så det får bli en rejäl rensning bland gossens prylar nu så att det blir städat och fint och ordning och reda. Så fick min fina installation en plats att bara stå på också. Snyggt! Det ska bli så roligt och skönt när vi fixat till i vardagsrummet! Lär väl bli på semestern nångång. Får väl hyra ut gossen ett par dar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar