Sidor

söndag 24 april 2016

En tiptophelg

Söndag kväll kl 21.... Vaknar med ett ryck i soffan. Har visst dunat 3 timmar. Ibland är man trött.
I helgen har vi haft ett kärt gäng som campat i husvagn på vår garageuppfart. Min kusin med familj. UNDERBART!! Så ledsamt att dom åkte hem!!! Elliot har verkligen varit i sitt esse exakt hela helgen och var visst trött ikväll han med. Sover som en stock i sin säng. Hoppas det håller i sig hela natten.
En inte lika rolig sak var väl att "nya" krukan som jag köpte på Tradera inte vart så jäkla putsad ändå. Ska köpa universalmedlet vi har på jobbet o testa. Skulle ju va så snyggt om jag fick till mässingen så blank o fin. Har köpt 3 mässingskrukor och skulle vilja ha fler. Helst en större oval att plantera ett gäng stora, vita orkidéer i... Bara att hålla span. Tycker det skulle passa så fint med mina grå gardiner. Den här lilla får nog flytta in hos Elliot efter jag styrt upp med pelargonen som sett sina bättre dagar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar