Sidor

tisdag 26 april 2016

Vilken gottistisdag!

Vilken god tisdagskväll!! Käkade på Churchills arm med Camilla och Sofia. Det var verkligen så gott!! Nu ligger jag o ska försöka sova men är PROPPMÄTT åt alla hörn. Tänker inte tala om detta för dietisten och ska käka morötter resten av veckan. GULP... Inte för att det är dietisten det drabbar, men ändå...
Sen var det ju fantastiskt trevligt att hänga med Sofia och Camilla också!!
Jag, min klantskalle då... Käkade lunch med Vanja och glömde visst betalkortet på brickan, så jag fick visst swisha Sofia och nöta på hennes kort istället. Så typiskt... Men det gick det med. Alltså vad gjorde man utan sin iPhone??? Hade ett liv irl kanske...? ;)
Men den är ju bara föööör bra, och då är jag ändå så sjukt oteknisk så kag bara använder typ mejl o kamera... O insta o fejjan.
Nä! Hög tid att stänga kiosken för idag. Lär väl kliva upp mitt i natten i vanlig ordning o ge barnet frukost. Men just imorgon kan det va riktigt bra faktiskt då jag ska försöka hinna till Cubus innan jag börjar. Dom har nåt erbjudande mellan 8-10. Kanske hittar nåt bra...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar