Sidor

onsdag 10 augusti 2016

En redig hög...

Tidningshögen med olästa magasin är rätt hög här hemma... Tur jag slutat prenumerera... Sjukt ovärt!! Fattar inte att det ska va så svårt att bara ta en tidning och läsa den..?? Men istället ligger man i soffan och bara dumglor i luren. Varför? Händer ju så sjukt lite i min telefon så jag tror jag skickar den där telefonen åt skogen snart... Det som jag faktiskt mest kollar i är de gamla fotoalbumen. Haha, jag tog fram dom för någon månad sen och då kollade jag på gamla bilder i flera dagar. Idag drog jag fram dom igen. Hahaha!! Jag vill tillbaka till ungdomens dagar, inte va så jäkla gammal och sliten!!! Men det är väl bra att man blir äldre och förhoppningsvis liiiite klokare...
En annan stor grej för tillfället är att Elliot bajsade på toaletten idag. TVÅ bajskorvar!! Tååå basskojjar, som han själv säger. Mitt hjärta svämmar över!! Det är ju galet bra!! Jag är såååå glad och eftersom han stup i kvarten går på pottan och kissar så har jag en liten förhoppning om att vi kanske slipper potträning... Det kanske kommer lite av sig själv...? Hoppashoppas!!! Han vägrar för övrigt att använda kalsonger, det är blöjan som gäller fortfarande. Men ändå... Tänk vad bra!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar