Sidor

måndag 8 augusti 2016

GENIALT!!!




Vi var iväg en sväng till Enköping idag, jag Elliot o morsan. Först till Härnevi plantskola och sen på donken och Rusta. Skulle väl egentligen inte köpa nåt skrot överhuvudtaget, men det slutade ändå på 460 spänn på Rusta... Alltså jag är hopplös!!! Men iaf så hittade jag bla en tjusig ljusslinga till Elliots lekstuga. Nu har vi ju fortfarande inte målat och fixat, men jag var ändå tvungen att hänga upp den direkt. Och gissa om jag vart förvånad?!?!!!! Man stängde bollarna med magneter. Så jäkla sjukt bra!!! GENIALT helt enkelt!!! Kanske är tokvanligt nu för tiden, men jag är då impad iallafall. 149 spänn kändes sjuuuuuukt prisvärt DIREKT!!! Sen tycker jag dessutom att den var snygg också. Åh vad kul det ska bli att fixa därinne. Hoppas det blir klart till nästa sommar iallafall, hahaha!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar