Sidor

måndag 1 augusti 2016

Ett typiskt måndagsexemplar...




... Den här måndagen alltså.
Det började ju så bra! Med egen tomatskörd. En tomat. Men ändå...
Fint som snus!!
Drog till jobbet i SJUKT god tid. Vad i helsefyr händer?!?! Gängpaj på kärran!!! Suck och stön!!! Måste va karma som bet mig direkt i röven för att jag pekade finger åt gubben som hetskörde upp och in i bagageluckan (typ). När han väl körde om drog jag upp fingret i rutan. Haaahaha!!! Sen låtsades jag knäppa kort, drog fram kameran till rutan och tryckte på skärmen med stoooora rörelser så han skulle se i backspegeln. Det var en seg hästtransport på vägen framför oss så jag kom ju upp i baken på idioten. Så rätt!! Så fort han fick chansen drog han om och blåste in mot stan.
Ja, sen började alltså min bil krångla.
Ringde Fredrik, grinskrek i luren, han tvingade mig att köra in till verkstaden och ja, nu är bilen där hos bildoktorn. Hoppas den blir frisk fort. Sen fick jag skjuts till jobbet och kom i tid med tio minuter till godo. Bra jobbat faktiskt! Sen blev Louise dålig och gick hem så det vart lite körigt på jobbet. Men kul hade vi, jag och Annika.
Men alltså jag är för gammal för sånt här drama!! Hoppas det blir bättre i morgon!! Ska bli jäkligt skönt att va ledig på onsdag!!! HAHAHAHA! Gammeltanten....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar