Sidor

söndag 31 juli 2016

Tidig morgon...



Och jag kom iväg i hyfsad tid till gymet. 07.55 var jag där. Hejjahejja. Drog en timme på sprattelmaskinen, den som ska vara lite som löpmaskin, får se om jag klarar milen någon gång...? Skulle va kul!
Resten av dagen går till tvätt och annat tråk. Elliot ligger och sover men när han vaknar blir det legotajm. Det var 25% fortfarande på maxi så jag var tvungen att köpa en liten låda ;) tills han vaknar kollar kag nog lite tv och slappar. Det är ändå bra att ladda batterierna till den kommande jobbveckan. Kaaaan bli lite körig... Är f*n helt slut efter två veckor... En vecka sen föräldraledig... Seeeen lite jobb igen och seeeeeen börjar jag i SKOLAN!!! Som jag ser fram emot det!!! Tjihooooo!!! Dessutom är det en jobbis som ska gå i samma skola, inte samma utbildning tyvärr... Jag visste inte ens hon sökt, men hon ska gå medicinsk sekreterare. Precis som jag tackade nej till... Skulle va kul att gå med någon kändis sådär, men jag tror tandsköterska blir superkul med. Som jag längtar!!! (Efter att gräva i andra människors lortiga munnar... Haaaahahaha!!!!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar