Sidor

onsdag 20 juli 2016

Blåvit dröm!









Jaha!
Då har man jobbat två dagar och har ledig onsdag.
Upp i ottan, som vanligt, men ändå härligt. Det är sjukt fint väder och vi har hunnit med både det ena och det andra. Bytt sängkläder och tvättat. Hittade mina blåvita linnemix-sängkläder. Dom är ju som en dröm att sova i! Som vanligt har jag bara två örngott, men då kom jag på att jag fick ju så tjusiga från min faster. Perfect match!! Jag minns inte om det var farmor som gjort dom, men gamla är dom. Helt otroligt vilken kvalité! Att dom kan hålla så länge...
Sen har vi fått en blomma på en av kaktusarna i glaspäronet. FANTASTISKT KUL!! Trodde jag väl aldrig... Kulkul!
Ikväll ska jag träffa tjejjorna i Gävle, det var verkligen ett tag sen vi sågs alla tre. Får se vart vi går o käkar. Det blir en tidig kväll, det är ju såååå fruktansvärt tråkigt och långt att köra hem efter zzZz. Dessutom jobbar jag ju imorgon igen så inga nattliga äventyr här! Hahaha! Som att jag brukar ha det annars då... ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar