Sidor

lördag 9 juli 2016

Första natten...




... Av två.
Min o kusins husmorssemester började GULD!!! Ja förutom att jag vart TOKFÖRKYLD, men jag har käkat en halv ask esberitox så det börjar ordna upp sig.
Jag såg till att vara hos henne kl 15, precis när hon slutat jobba igår. Hennes familj hängde i Örebro på legomässa.
Vi var alltså sjukt ensamma. Har det ens inträffat på 2 år?? Nix pix!
Iaf: vi drog in till viken, köpte pizza på Verona. Sveriges godaste pizza!!! Alla kategorier!!!
Glass och chips och Cola från Maxi.
Sen åkte vi hem och käkade i soffan, drack Mora-Nisse OCH likör 43 med mjölk och bara glodde på tv. Smash, Sally och sen några avsnitt av Marcella på Netflix. Hoppade i säng vid midnatt...
BOOOOM!!
Vaknade 06.00
VAD ÄR DET FÖR FEEEEEL?!?!?!
Men jag somnade om och vaknade i panik efter jag drömt att Elliot försvann i en park och jag sprang omkring och tokskrek efter mitt kära barn... Tack för den sovmorgonen liksom... Suck!
Men nu laddar vi för en dag på spa i Högbo, med massage, fikabuffé, 4-rätters middag och övernattning. Hotellfrukost imorgon. Vilken dröm våra kära fästmän ordnat för oss!
Hahaha!! Hoppas jag sover bättre inatt då och verkligen tar vara på chansen att sova en hel natt utan störningsmoment. Hahaha!! Det kräver lite tid det här med att komma ner i avslappnat tillstånd... Men vi knäcker väl en flaska bubbel på spat så löser det sig nog!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar