Sidor

måndag 25 juli 2016

Dagens träningskläder...



Vad är det med dom?!?!
Har haft lite problem att hitta träningskläder faktiskt. Iaf tröjor. Jag kaaaanske inte lag ner min själ till 100%, men jag har besökt ett flertal Intersport och stadium... Mitt största bekymmer var från början att alla träningströjor var så sjukt korta... Vem f*n vill skumpa upp o ner på en sprattelmaskin och samtidigt FRAMHÄVA bajlådan som skumpar omkring i otakt?? Iaf I. N. T. E JAG!!! För tillfället iaf. Om några år kanske jag känner annorlunda. Man får ju ändra sig. Men alltså, långa träningströjor, som går ner över rumpan. Men så till min glädje har jag nu hittat fyra stycken. Då visar det sig att 3 av fyra känns onödigt urringade... Men VARFÖR??
Suck!! Och då har jag inte bara en, utan två sporttoppar under för att hålla rattarna på plats. Jag vill liksom inte att dom flaxar omkring. Och verkligen inte att dom flaxar omkring halvnakna...
Jaja! Skitesamma! Jag spänner ändå fast tröjorna i axelbanden, men kan man inte bara få träna i bekväma kläder? Mååååste träningskläder va så yttepyttesmå som möjligt?? Alla människor som tränar är inte sådär yttepyttesmå... Sen får jag väl lov att ta o leta lite bättre också, men jag har då rätt mycket mer intressanta saker för mig. Pilla navelludd tex. .. Känns mycket mer intressant samt betydligt roligare och utvecklande

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar