Sidor

onsdag 6 juli 2016

En grym födelsedag!!





Ja, nu var det förstås några dagar sen, men ändå. Elliot vart firad i dagarna två och han fick jättemånga fina presenter och även en hel del kosing. Alltså dagens barn, är dom så här bortskämda alltså??? Imorgon ska vi ta o åka in till leksaksaffären och handla lite och sen blir det in på kontot med det som blir över. Han har ju mer kosing på sparkontot än mamma sin snart. Inte för att det är så svårt förstås, hahaha!!!
Men iaf: till helgens VIKTIGASTE händelse.... TÅRTAN!!! Eller rättare sagt TÅRTORNA!!!
Gjorde Pinocchio-tårtor både fredag och lördag och båda vart som en dröm. Alltså 2016 blir fan bara bättre och bättre!!! 2016: JAG ÄLSKAR DIG!!! Kolla bara! Marängen hög och krispig, kanske liiiite skillnad från förra året då jag stod i köket och fick mental melt down efter ett antal försök som alla slutade i skepnad av blöt disktrasa med klet på. Med risk att jinxa resten av livet, men jag får nog säga att jag verkar ha ett jäkla flyt nu för tiden. Vad är det som händer?!?!?!
Förresten så bajsade min guldklimp på pottan idag??!!!?!?! Det är helt SANT! Det är ju det jag säger, det går (för) bra nu!!
Iofs så bajsade han två högar på golvet först, men efter det vart det pottan. HUR DUKTIG?!?!
#kännermighögpålivet ;)
Men säg den sol som inte har fläckar? Idag var vi i Enköping nästan hela dagen med min mormor, först var vi o käkade lunch i hamnen och sen tog vi en promenad och kollade in de fina trädgårdarna. Och jag fick sån huvudvärk och blev trött som en tok. För att lägga en klick grädde på moset så slog jag sönder lilltån mot skötbordet när jag fixade badvatten till lillis. Det var INTE skönt. Sus i öronen och stjärnor för ögonen...
Men nu, efter 2 värktabletter och en energidryck så börjar livet återigen rinna till i blodet. Så inget att gnälla för här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar