Sidor

lördag 16 juli 2016

Frossa i Norrköping

Jamen dåså, en dag i Norrköping avklarad. Mycket trevligt! Hit kan jag tänka mig fler gånger! 
Bara man slapp bilresan... Tror jag lätt kunnat stoppa i ett paket compeed skavsårsplåster i vardera öra och ÄNDÅ fått två vätskefyllda blåsor. Det var då helt otroligt hur mycket ett barn kan tjata sönder en förälder. De tusen första gångerna "BAAAMSE, me åka baaaamse" skreks ut i baksätet, ja det gick an. Men sen blev det bara för tjatigt. Och då var det typ 2 timmar och en kvart kvar på resan. Suck alltså.... Dessutom spelades "Nils Karlsson Pyssling" en par-tre gånger på paddan och jag fick typ hjärtattack på Fredriks framförande av motorfordon så jag var helt slut innan vi äntligen kom fram. (Fredrik var väl rätt less på sin andreförare som gastade stup i ett från baksätet, men hey! Låt mig köra då för all del... Hahaha!!! Liiiite rädd om fälgarna kanske) Kl 11. Vi fick rummet kl 15. ZzzZzz men det gick bra iaf. En otroligt trevlig stad. Vi handlade och goffade i oss hela dagen och kvällen. Alltså det kommer gå så sjukt dåligt att träna igen efter den här sjukan. Inte nog med att jag rört mig minimalt, jag stoppar i mig maximalt med skräp. Wtf??!!?? Vad uppnår jag med detta beteende??
Iaf så gick vi till en park, kaktusparken och vilken kul idé! Varje år gör dom en ny kaktusinstallation. Vilken tur att jag satte luren ovanför huvudet och knäppte kort på skapelsen, för det är ju först nu som jag ser att dom faktiskt skrivit lite med kaktusarna och gjort nån tjusig borg, eller vad det är, där i mitten. Ja så där är det när man är kortast i kvarteret...






Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar