Sidor

söndag 17 juli 2016

En dag på Kolmården.

Pga lite IT-tekniska problem här på redaktionen så har det tyvärr uppstått lite felaktigheter på bloggen... Det var alltså i fredags vi var på stan i Norrköping och igår, lördag var vi heeeeela dagen på Kolmården. Varför det uppstår konstigheter här inne är oklart och redaktören ställer sig frågande. Mest troligt beror det på att undertecknad är totalt tekniskt efterbliven och problemen kommer antagligen inte lösas de närmsta årtiondena, så håll till godo...
Det var iaf en otroligt trevlig dag. Elliot träffade äntligen sin Bamse och hela semesterkassan gick åt i de olika korvmojjarna samt i Bamseshoppen. Värt! Dessutom börjar jag ju jobba imorgon så jag behöver ingen mer semesterkassa.
Och Elliot fick hänga med sin bff George hela dagen och gissa om han var nöjd??!?? Så nöjd att han var tvungen att kliva upp klockan 6 idag och bara kackla loss. Alltså SOV. Tror fasiken min riktiga semester börjar imorgon ;)
Nä, nu tror jag att jag ska rycka upp mig och åka till gymet. Jag känner mig bara förkyld, så då är det väl helt ok. Ska försöka trassla ut ungen ur min sovtopp bara, han har knölat in sig där bak i ryggen på nåt konstigt vis i axelbanden. Så går det när man ignorerar småbarns förehavanden... Vad som helst kan hända. ZzzZzz
Kanske låter honom sitta kvar, kan behöva lite extra vikter på träningen.
För övrigt är det inte mina håriga ben som syns på fotot, det är någon annans. Lustig tatto där på vaden.hade jag sett den på plats hade jag frågat vad den står för. (Eller inte, men ändå). Lustigt vad man hittar på sina kort i efterhand. Bara hoppas man själv inte förevigats i nån stackares fotoalbum... Hahaha!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar