Sidor

måndag 11 juli 2016

En förkylning från hell...

... Det verkar vara min exakta diagnos för tillfället. Trots en låda esberitox och en halv ask Ipren ligger jag här tre dagar senare med huvudvärk och jäkligt trötta bihålor. Sista semesterveckan. GRATTIS!! Så typiskt! Idag klev jag upp med barnet efter 6. Han fick välling och sen la vi (jag) oss i soffan o kollade på Pippi. Barnet fixade och donade på sådär bra som bara han kan. Man får va glad att huset står kvar osv ;) Jag var mest i ett medvetslöst tillstånd, trött som ett stök och hörde knappt nåt eftersom hela skallen verkar stoppad med fetvadd. När Fredrik kom upp gick jag o la mig i sängen igen. Orkade mig upp i ett par timmar och vid 12.30 sov jag middag med barnet i 3 timmar. Sen blev det skapligt faktiskt. Men nu ikväll... Ajajaj... Skallebank och täppt upp i hjärnbalken... Jag som vill hinna så mycket dom här sista dagarna på S. E. M. E. S. T. E. R. N... Jaja, skitesamma. Synd att jag inte kan träna bara. För jag antog träningsutmaningen på Actic-appen. Rätt typiskt... Men än är jag inte uträknad, hoppas på träning på torsdag. Optimist, javisst!! ;)
Dags att suga i sig dom där citrusarna pronto!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar