Sidor

fredag 12 augusti 2016

Småbarnsliv och Cava...

Vilken dag!
Full av aktivitet från tidig morgon till natt. Nyss hemkommen från stan där jag ätit och druckit gott med Beata. Alltså så mysigt!!
Vi åt på Tzatziki och delade en flaska Cava och innan bussen gick hem tog vi oss en sängfösare på stationen. Riktigt najs!!
Annars så började vi ju dagen vid 5.30, tog en prommis vid nio, gossen sov iaf 40 minuter och sen kom Carro, Ebba och Vilma. Dom stannade till 16-tiden och jag var TVÄRSÄKER på att jag inte skulle orka åka in till stan efter det. Helt slut! Men kul var det och kidsen lekte otroligt bra tycker jag. Elliot saknar nog sina kompisar på dagis. När vi fick förbi idag ropade han högt: däääär äjjan, DAGIS!! Så gullig!! Nu ska jag försöka sova, mitt lilla barn kliver väl upp och gormar vid 5 i vanlig ordning... Hahaha!! Såååå härligt det ska bli!! Not so much.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar