Sidor

onsdag 21 december 2016

Det börjar vankas jul...

Ikväll tog vi tag i lite paketinslagning när jag kom hem från Gävle. Alltså det tar tid!!! Men nu är iaf alla Elliots paket inslagna... Så var det bara resten kvar sen då... Ute i dålig tid som vanligt, men det känns ändå okej. Jag har verkligen ingen annan tanke än att slå in paketen med julpapper och en etikett. Så skönt!! Förut hade jag ju alltid en önskan att slå in alla paket så personligt och det skulle lackas hit och scrapas dit och jag vet inte allt... Men nu är ribban alltså så låg så jag är sjukt nöjd att alla paket faktiskt kommer ha papper på sig. Kanske snöre. KANON!!! Hahaha!!!
Imorgon har vi sista tentan för i år... En hemtenta... Jag har aldrig gjort en sån förut... Hjälp!!
Men det är väl bara att kötta på, sen väntar jullovet. Ska bli sjukt skönt!! Men först är det julstress och jobba lite, som gäller. Julstress... Ja, jag verkar ju inte direkt ensam om att ha julnerver... Hahaha!!! Vilka konflikter som lätt uppstår i juletider!! Men jaja, det hör väl nästan till... Jag har en viktig sak kvar att göra innan jag kan slappna av i julstöket; julköttbullarna!!! Åh herregud! Får ta det på fredag kanske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar