Sidor

måndag 5 december 2016

Magsjukan som aldrig försvann...

Alltså va?!?! Sen fredags natt har magsjukan härjat i huset. Det var Fredrik som var värst. Sen kom jag och lillis var lite krämig i magen. Kunde inte jobba, kunde inte plugga till provet. Så surt!! Ingen kosing och dåliga förutsättningar till tentan. Nä, ingen höjdare alltså!!! men så släppte det så vi var pigga på kvällen och fixade donken till middag. Meeeen skojja vilken URUSEL IDÉ!!! Jag dör!! Elliot och Fredrik klarade det galant, men jag... Hej igen qp och chillicheese. Hur dum exakt kan man va??? Illamåendet höll i sig under natten och imorse mådde jag inte helt bra alltså. Åkte in och gjorde tentan iaf. Drack vätskeersättning med stoppande effekt och kände mig liksom bakis typ. Men efter en timme på tentan pallade jag inte mer utan åkte hem. Nu har jag legat i sängen sen lunch och jag mår så dåligt och tycker synd om mig själv. Som tur är så är Fredrik hemma med barnet, för han kan ju inte vara på dagis när magsjukan härjar här hemma. Ååååh jag blir ju så emotionell när jag är risig. Elliot kom in o tände lampan o kollade läget. Han babblade på lite och frågade vad det är på väggen. -en tavla. Med en blomma i.
-en hos? (Ros) och så babblade han på lite om hosarna i tavlorna. Alltså hur gullig?!?! Och när jag säger att jag är sjuk så är han så tyst och försiktig. Ååååååhhhhh gulliga unge!!! Men åter till eländet!! Nu lär ju jag va hemma och missa 2 skoldagar, av fem möjliga, innan nästa tenta... Jag bryter ihop!!! Hur farao ska det gå??? Men jag får va glad om jag klarar g och så finns ju alltid omtenta. Men att ha tenta varannan vecka... Det är svettigt!! Jaja! Bara att bita ihop och maxa självstudiedagarna... Hahaha!! Lycka till...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar