Sidor

fredag 30 december 2016

Livrädd...

Nä, det vart en beställning från apotea.se igen. Jag har fasiken blivit LIVRÄDD för tandköttsfickor och tandlossning och rotfyllningar och jag vet inte allt... hahaha!!! Dumt att man inte kan köpa bara refillborstar till interspace-borsten... blir ju hur många skaft som helst... lika till tandtrådsbygelgrejen jag brukar köpa.... det kaaaaanske finns, men jag har då inte hittat iaf. Barnet fick ett gäng borstar också. Lagret tog ju slut efter alla sjukor. Ska bli riktigt intressant att kolla truten med plack-tabletterna sen. Det får bli på söndag. Jag har väl tuggat på nån sån där röd tablett när jag var liten, som visar om man slarvborstat. Men nu finns det ju tabletter söm gör tänderna röda om man slarvat nu och blå om det är nåt gammalt som hänger kvar. Va?!?! Tänk vad dom hittar på!!
Nä, nu ska jag nog gå o lägga mig snart. Så jag orkar med ett arbetspass innan nyårsmiddagen. Jag känner mig redan utarbetad... god natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar