Sidor

torsdag 22 december 2016

Numero Uno!!

Sådär!! En låååång dag är till ända och jag är heeeeelt slut. Ja, som vanligt då... Men iaf... Har haft en hemtenta som jag nog hade önskat några extra timmar på. Hjälp alltså.... Men nu blev det som det blev och jag lär väl får reda på i sinom tid hur det gick. Rätt skönt ändå att sitta hemma o skriva. Men fyra timmar rusade förbi och det där lite mysiga uteblev. Det var mest stress att få till några vettiga svar. Den där analys-biten, ja den lös med sin frånvaro, big time... Men blir det ett g så får jag va nöjd!
Dålig start med datorn också... Jag startade den i väldigt god tid för att kolla batteriet och så där. Stendöd. Laddade på den och vips så startade jordens uppdatering. RÖR EJ DATORN!!! Skrek den ut på skärmen. Men shit då!!! Förresten är den fortfarande inte färdiguppdaterad 13 timmar senare så det var ju för väl att gamla grållen låg kvar i skåpet och var i riktigt god vigör faktiskt. Så det vart en tenta ivägskickad.
Jahapp, vid 16 åkte vi till Coop o köpte blöjor. Sen hem, barnet kom i säng och SLUTLIGEN var det dags att slå in alla resterande julklappar. De som inte ska ges till Elliot. Åh herregud!!! Försökte få Fredrik att hjälpa till, men nej... Det var tydligen fööööör svårt. Men etiketterna kom han inte undan iaf. Och vilken tid det tog!! Flera timmar (iaf två) höll vi på, men nu så. Nu ligger paketen i säcken. Och mitt paket till julklappslotteriet är tjusigt inslaget med papper av guld och väl märkt med nummer ett. Numero Uno!! Lyllos den som får MITT paket ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar