Sidor

söndag 20 september 2020

En till silverseed till samlingen...!

Jag har ju inte visat!!! Alltså veckans absolut bästa händelse!!!! Vann en till glasfrukt, som jag samlar på, på tradera. Herregud!!! Hur glad blev jag inte?!?! Dels för att jag verkligen inte har en av de här rosa, och dels för att jag var ensam budgivare och utgångspriset var 199 spänn!!! Tur som en tok!!! Så nu har jag 4 gula, två blå, en grå och en rosa. Tror det ska finnas en grön och en lila variant också. Som jag hoppas på en komplett samling. Fast det är ju lite tjusning med jakten också... även fast jag bara jagar på tradera... den första jag köpte var för hundra år sedan när duka hade rea för dom hade utgått. Tror den kostade typ 300:- kände mig nöjd att jag lyckades slå klorna i en... sen vart ju tradera väldigt tillgängligt med appen och så. Så resten har jag lyckats buda hem där. Men hur många år har jag hållit på?? 10...? Ja, länge iaf. Undrar hur det kommer kännas om jag lyckas få ihop alla...
Obs! Var återigen tvungen att lägga på ett filter på bilden... kanske döljer det liiiite av allt damm tänkte jag. Hahaha!!! Sjukt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar