Sidor

tisdag 22 september 2020

Fina prylar!!

När farsgubben kom hit i helgen hade han med sig kassvis med prylar från min faster. En kasse full med tjusiga dukar, en kasse full med fika och en URTJUSIG blomkruka. Som jag på något vis tiggde åt mig när jag var där. Vet inte riktigt hur det gick till, råkade säga att den var så snygg... sen fick jag den. Men visst är den väl SNYGG!! Måste plantera nåt i den. Blir troligtvis en dr.Westerlund.
Magga är lite som Google... man beklagar sig över bristen på prylar ( hade ju lite brist på dukar) vips så kommer ett gäng... haha! PERFEKT!! Så tacksam, men får också lite panik över platsbristen som råder här hemma. Men jag ska säga att jag faktiskt precis förra veckan skickade iväg ett gäng kassar med prylar, så nu har jag ändå liiiiteliiiiite plats i tvättstugan. Syrran fick med Elliot gamla kläder och en kasse leksaker till brorsan som fick en grabb nyligen. Kanon!!!
Den här veckan måååååste jag verkligen ta tag i återvinningen!!! Förra veckans tradera-race har verkligen översvämmat huset med diverse emballage. Suck...! Kastade ut på altanen, men det ser INTE kul ut!!!
Jaja... kanske tar tag i det imorgon... hahaha!!! Kaaaanske...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar