Sidor

lördag 19 september 2020

Skalle...

En grön i glas. Jomen visst!! Försökte beställa en i juni. 2 veckors väntetid, kom aldrig så jag la det bakom mig och gick vidare i livet. Sen här i veckan ramlade det in en faktura. Kände mig lite irriterad faktiskt. 2 veckor, eller några veckor till hade känts ok. Men 3 månader... nja. Men så kom ett paket i torsdags och det var väl lite kul ändå. Elliot ville gärna få det, hahaha! Det är ju också ok. Men jag kom på en kul grej!! Vi har lite plintar sen staketet sattes upp. Man kanske skulle kunna limma fast den på nåt sätt, montera en solcellslinga i och vips få en staty till trädgården. Jag säger bara: VARFÖR INTE?!?! Tror det blir najs. En VINNARskalle!!! Men det kanske blir i vår.... eller någon annan gång.. haha!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar