Sidor

torsdag 3 september 2020

Känner mig huslig ändå....

Andra vab-dagen snart slut. Har fått rätt mycket gjort ändå. Känner mig NÖJD!!! Tills man kollar runt och ser  att Huset är lika stökigt och rörigt som vanligt. Suck alltså...
Men jag har iaf lagat matlådor, tvättat och tagit reda på 5 maskiner tvätt, tagit hand om återvinningen. RENSAT UR ELLIOTS GARDEROB!! Det var extremt tråkigt och jobbigt, men skönt det är klart. Säcken med urvuxna kläder ställdes ut i tvättstugan i väntan på upphämtning av Rebecka om ett par veckor... nä!!! Jag får känna mig nöjd!! Imorgon blir det jobb igen. Där är det mer tacksamt att hålla undan. Rena bänkytor och dammfritt! En dröm!!!
Provade precis dagens middag. Lasagne på "grytan" med högrev jag gjorde igår. ALLTSÅ hur gott?!?!?! Allt verkar passa som lasagne! Dessutom perfekt att stoppa i matlådan. Aaaahhhh! Fab!!
Nu ska jag virka lite fler rutor... kanske boooorde fästa lite trådar på filten brorsans lilla gosse ska få. Det hade jag helt glömt. Kanske inte så konstigt, då trådar att fästa inte är det direkt roligaste att pyssla med... Hahaha!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar