Sidor

söndag 18 april 2021

Ändrar inriktning...

... köpte en trären pall förra helgen på Fullerö. Tänkte att den skulle bli tjusig om jag mörkade till den lite. Ingen bets eller nåt hemma. Fick en toppenidé!!! Hällde kaffepulver i olja. Det fick stå ett par dagar, det borde väl gå? Nä... det gjorde det inte... oljan blev bara liiiite mörkare efter filtreringen genom kaffefilter. Det har nu stått i skålen hela veckan, men nyss kom jag på en bra idé!! (Sällan....) jag använder oljan på mina trötta fötter!! Fram med fotfilen och gno loss, på med olja och fårskinnstofflor. Jag har i ett par veckor tagit upp kampen mot mina FRUKTANSVÄRDA hälar. Alltså jag nöter strumpor som vore dom engångs. Jag skojjar alltså inte någonstans. Det är på riktigt.
Så operation fotfil är i full färd. Kanske det löser sig snart. Får åka förbi lager 157 imorgon och köpa ett tiopack strumpor innan jag åker hem från stan. Det blir bra! #kännermighoppfull hahaha!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar