Sidor

tisdag 13 april 2021

Känslan av förvåning...

... som infinner sig när man öppnar paketet från apotea och det här gör till sakerna som ligger i. Klädvårdsrulle med refill, hushållspapper med bambu och ett doftljus (ej med på bild) som är i en typ smörbytta (?) . Måste ta bild på den. Men jag har verkligen beställt allt, jag har bara glömt det. Så det var lite roligt. När man bara ska köpa migränmedicin och tandkräm till Elliot... hahaha! Men det är verkligen bra och användbara saker. Hejja mig. Dessutom var det på rea. Antagligen därför jag shoppade loss. Bra jobbat!!
Min minnesförlust kan jag väl få skylla på att det var ca 2 veckor sedan jag gjorde beställningen. Mycket oväntat lång leveranstid. Tur jag var förbi ett apotek innan påsk och hämtade ut där, för jag har ju behövt dom där tabletterna 2 ggr efter det...
Jaja! Snart dags att kliva upp igen. Dags att fånga dagen....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar