Sidor

lördag 17 april 2021

Lite fina inköp...

... i helgen har jag beredskap... ingen utryckning idag. Men vad gör man med en gosse som kliver upp mitt i natta? Helt rastlös... vi (jag) rensade lite gammalt och visset bland lavendelrabatterna, drog till driven och köpte lunch (ojdå, jag är visst en sån där mcD-morsa, HERREGUD!!!) kollade igenom iittala outlet OCH färgaffären. Gjorde lite inköp också, det ska jag erkänna. På färgaffären fyndade jag 4 lite mindre vaser, kommer nog passa perfekt till lavendel och luktärter i sommar. Ett doftljus i tjusigt glas, verkar vara trendigt nu det där. Och inte minst ett kuddfodral. Tror det kommer passa bra till kuddfodral jag beställde på rea på indiska för ett par veckor sen. Toppen!! Måste köpa innerkuddar bara... kanske imorgon... vi får se, blir det utryckning får det iaf bli en annan dag.
Jaja!
Iaf så försökte jag fota prylarna på ett någorlunda fint ställe, tex på altanen. Men det var då bara ett liiiiitet hörn där det var undanplockat på. Alltså jag MÅSTE städa undan allt skrot där ute... hahaha!! Det är ju helt otroligt! Men lusten kanske kommer, imorgon... vi får se... tills dess får det bli en skäms-bild. Kanske motiverar mig att ta tag i eländet...
nu när det börjar bli så varmt och skönt kanske vi börjar käka där ute snart också. Ja, det är hög tid att ta tag i det där...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar