Sidor

torsdag 15 april 2021

”Sommarknän”...

... redan?!?!
Alltså vilken DAG!!! Började med att klota ner i diket på väg till jobbet imorse. SJÄLVKLART kom det en bil som glodde ögonen ur sig (ja, dom som satt i alltså) när jag sprattlade mig upp på benen igen. Smidig som ett kylskåp ungefär... jahaja...
vidare lunkade dagen på och rätt vad det var ramlade stolen sönder som jag satt på. Jag flög ner i golvet och NATURLIGTVIS var det en tvååring med förälder i rummet. Alltså va?!?! Jag får nog vara glad att jag kom hem med livet i behåll.
Nu ska jag titta på "älskar älskar inte". Får se hur mycket jag hinner se innan jag tuppar av i fåtöljen... vilken dag...
Ny dag imorgon och sen är det helg. Det ska bli riktigt skönt! Hahaha!!!
Undrar om jag ska rota fram min dvd-box med "Helt hysteriskt" och gotta mig ordentligt... det skulle vara nåt... fast har jag ens en dvd-spelare...? Hmmm!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar