Sidor

lördag 28 augusti 2021

Det kan ha varit den väääärsta dagen i mitt liv!!!

Igår hade vi fullt upp, slutade tidigt så vi hann med en snabbis till Järbo för att fira 18-åringen. Hurra!!
Innan hemresan stannade vi till på hackkörven, fikade hos Magga och fick lite prylar. Elliot fick en egen weekendbag som han knappt ville ta av sig. Sjukt gullig!!!
Men jag kan tycka att han är lite svajjig i humöret, när man frågar om skolan och så vidare blir det inte några ingående svar direkt utan allt är bra och han minns absolut inte vad han gjort osv… men så hände det. När jag burit in honom från bilen (pga sov, inte tappat benen eller dyl…) och vi skulle borsta tänderna så var det som att det bara vällde ut ord utan begränsning. Det här hade varit kanske världens värsta dag i hela hans liv.
Jag blev livrädd och kallsvettig!!! Men sen höll jag på att dö av skratt (inombords givetvis) när han berättade varför:
Han hade tappat sin potatis på golvet i matan, och det var JÄTTEMÅNGA i kön som såg!!! FY!!!!
Han hade låtsats som INGENTING och tog en ny potatis när kön var borta.
Alltså hur gulligt?!?!?! Han ska bara veta vad piniga saker livet kommer bjuda på… hahaha!! Bra uppvärmning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar