Sidor

måndag 30 augusti 2021

Vilket tjafs och strul…

….. zzzZzZ
SNARK alltså… det är ju verkligen rätt så krångligt att få kontakt med vårdcentralen osv… men nu så!! Nu är gossen bokad för covid-test imorgon i Bålsta. Försökte få tag i stenhagen pga vill lämna test idag och får gossen gå på drop-in öht. Och är drop-in igång fortfarande?!? Medan jag pratade med 11313 samtidigt som de bokningsbara tiderna gick åt så fick jag helt enkelt boka i Bålsta, för det verkar inte vara lätt att få rätt info. Kvinnan på 11313 tyckte jag skulle ringa vc och fråga, men där fanns ju inga alternativ som passade in på min fråga tyckte jag. I knappvalet alltså. Vart tog det vägen att man bara kan ringa och få ett svar? Sjukt irriterande. Jag blev ju stressad också när tiderna tog slut.
Medan jag bokade tiden till Bålsta så var det ju jättemycket att bekräfta och skriva innan man kunde trycka på "boka" så det hann ju gå åt 8 tider innan jag lyckades boka en. Saker jag inte orkar med…
Har fått hem senaste tradera-fyndet. Ska bli fredagens gå-bort-present. Flaskan alltså. Hoppas jag håller mig frisk tills dess bara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar