Sidor

måndag 16 augusti 2021

Ny färg på tempeltavlan.

Från ljusgrön till mörkgrön. Tog först bort den för jag ville ju ha en hylla där uppe på skåpet… sen när jag ställde tillbaka prylarna pga hylljäkeln var sned, så tyckte jag att "tempeltavlan" gjort sitt. Men jag har tyckt i några veckor nu att det blev så tomt där… så på med lite ny färg och nu tycker jag det vart riktigt bra!! Matchar precis färgen på ekollonet också. Så nu kan jag vara nöjd! Extra nöjd är jag över kotten i vasen från paradisverkstan. Hahaha!!! Den har Elliot gjort på dagis för flera år sedan. Det är en juldekoration med glitter och den passar utmärkt med mina pinjenötter som jag envisas med att ha framme… aaaahhhh!!! Mitt barn!! Vilken TALANG!!!! Födgeni ändå…!!!
I övrigt så är det på g i Elliots rum nu. Fredrik har köpt skåp och madrasser och annat. Dom var på Ikea idag. Så snart blir det omgjort där inne. Ska bli sååå roligt. Jag och gossen såg en sekretär på gula villan tidigare i somras så då köpte vi den nyss och iväg på färgaffären och köpte en burk grönt. Det kommer bli så bra!!! (Hoppas jag….)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar