Sidor

söndag 29 augusti 2021

Det stinker!

Idag gjorde jag väl kanske ett misstag… hällde vitlökspulver i blommorna… det fladdrar omkring så mycket blomflugor tycker jag. Och så har jag för mig att folk stoppar ner både vitlök och kanel för att få bort dom… så nu hoppas jag verkligen det stämmer för den här vitlökslukten som sprider sig i huset just nu är INTE att leka med…
Annars då… jo söndagen har varit riktigt slapp! Jag tänkte passa på att virka på filten (stod inte ut och började på en liten socka istället) och kollade klart på min serie på SVT. Alltså jag är för glömsk!! Men den heter nåt med Bailey. Undrar varför jag kommer ihåg just det… hmmmm…
Elliot har blivit redigt snorig också, så imorgon blir det vab. Hoppas man inte åker på det själv…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar