Sidor

söndag 8 augusti 2021

Vilken UNDERBAR helg!!

Lördag: förväntat skitväder så det var fullt tillåtet att ligga i pyjamas hela dagen och glo på tv… vid 13-tiden kände jag att vi kaaaanske borde göra nåt ändå. Fredrik ville bara till båten så jag och Elliot drog till Västerås. Eko och åhlens outlet. Erikslund har jag typ förträngt sen vansinnesdådet på Ikea, så det åkte vi inte. Det får bli en annan gång.
Det blev lite kläder till gossen och jag hittade äntligen min hårfärg. Ska jag bli orange igen… ja, jag tror det. Ett tag till, köpte 4 förpackningar så ett par månader till då. Sen undrar jag om jag inte ska ha ljusbrunt…? Vi får se… just nu ser jag mest ut som en hamster… orange, brun, lite rosa och en hel del grått. Med inte så snygg utväxt… har ju inte färgat på över 2 månader… tur man inte träffar folk… borträknat från jobbet och här i samhället… hahaha!!! Vem bryr sig ens?!?!
Men iaf. Nästan i Enköping var det väl en bilkö utan dess like!! En krock, fy alltså!!!
I bilkön förärades vi en live där några grabbar ställde sig o slog en drill ut i diket. Inte så fräscht, men jag fattar att behovet var stort då den ena körde vattenslang i ca 5 minuter. Han var redigt nödig!! Men ändå! Inte fräscht!! Undrar vad bilarna runt mig tyckte, jag var väl inte bättre direkt som drog fram telefonen och fota… sorry grabbar! Men jag behöver props!!!
Vi kom hem efter 19, vi käkade snabbmat och slappade i soffan igen.
Idag började jag med en prommis i Vik kl 9. Blev 8000 steg iaf, med härligt sällis och massa gött prat. Nu slappar jag framför svtplay, virkar och har en porterstek på spisen. Käkar även lite gotta. Alltså!!! Hur härligt?!?!
Ser ni den lilla grodan på bilden? Jättegullig!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar