Sidor

lördag 28 augusti 2021

Hobbypositiv!!

Jag jobbar med en riktig hobby/pyssel-aktivist!! Så sjukt kreativ och det bara SPRUTAR inspiration ur kvinnan!! Hon verkligen uppmuntrar och inspirerar! Tack Birgit för att du tror på mig och uppmuntrar mig i fråga om pärlade julkulor!! Hahaha!! Hade det inte varit för henne så hade jag fortfarande gått och funderat vart jag gjort av alla pärlor jag köpte för 20 år sedan. Ligger dom i tvättstugan? På vinden? Eller har jag rent av kastat dom när jag flyttade till fredrik? Hahaha!! Ja, det är inte lätt… och som att det inte var nog så kom hon med den mest exemplariska sylådan där jag kan stoppa allt jox. Blir sjukt bra!!! Allt packat på samma ställe. Dessutom får det plats en massa mer, så nu är det bara jag som ska ha en spark i baken och komma igång.
Men det ser ju så krångligt ut…
Jaja! Vi får se hur det blir! Nu ska jag iaf kämpa på med min sicksack-filt som aldrig tar slut. Kolla lite på serie. Dricka cola. Men fy vilken härlig dag!! Elliot är på kalas med farmor och farfar hos lillkusin Liva som fyller 3 år. Fredrik är på båtklubben och jag har sista beredskapshelgen. För nu. Vi får se när nästa pandemi bryter ut…. Peppar peppar…




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar