Sidor

onsdag 29 juni 2022

En redig PJÄS!!!

Har vunnit två auktioner på Bålsta Auktionshall. Alltså WOW!!!!
Jag borde verkligen inte handla då jag veeeeerkligen måste vara ekonomisk just nu, jag försöker ju få ihop kosing till en frigga (helt plötsligt finns det bara jättedyra på blocket…) och väldigt konstigt så tog den här lönen ett skutt ut från kontot. Jag känner mig helt paff, så fort det gick… hmmm… mysko! Tänk att jag liksom fortfarande blir förvånad hur snabbt kosingen går åt… hahaha! Knasigt… Men jag lade låga maxbud så jag hade otrolig tur!! Förutom ananasen, som är nästan 50cm hög och passar utmärkt i rabatten, så vann jag budet på en helt OTROOOLIG lampa. Jag dog lite på riktigt när jag hämtade ut den. Jättegammal, så ny el måste fixas tror jag, men alltså… jag lägger ut snart. Den ligger i bagageluckan tills jag kommer på vart jag ska förvara den tills jag skaffat en frigga där den ska få bo.
Den där friggan alltså… hahaha! Borde kanske fixa en först innan jag köper dit en massa grejer…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar