Sidor

fredag 3 juni 2022

men VILKEN bra idé!!

Så här i vabbtider, vad har jag pysslat med?
Inte så jättemycket ändå, har ju faktiskt lite bekymmersamt med bihålorna så jag tänkte tydligen att bästa botemedlet var att slöa… typiskt mig… men lite har jag faktiskt pysslat med.. till exempel gjorde jag en pärldekoration till en glaskula med ljusslinga. Den passade tyvärr INTE så bra, men då kom jag väl på!!!! Tadaaaa!!! Satte den på en flaska portvin(?) jag ska ge Lia imorgon på syjuntan!! Så det där med att pärla på julkulor kommer jag nog sluta med, var ju mycket roligare att hänga på flaskor!! Haha!! Ser kanske inte så avancerat ut, men HJÄLP vad tidskrävande… ska nog kolla efter lite fler pärlor exakt just nu! För hej vad det går åt. Alla mina pärllådor jag samlat på mig senaste året innehåller ju inte så många av samma färg liksom, så det räcker inte så långt trots att jag har typ 52 kg… skulle jag tänkt på och planerat när jag beställt. Men så kan det vara… nu har jag lärt mig det. Beställ aaaaalltid flera förpackningar av samma sort, annars kan det lika gärna va!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar