Sidor

lördag 25 juni 2022

Vilken midsommar!!

Alltså vilken midsommar! Vädret var ju helt fantastiskt, och sällskapet var helt FAB! Vi umgicks i typ 13 timmar men det gick väldigt snabbt! Käkade gott och drack lite vin och snackade, barnen lekte loss och grabbarna var poolvakter och sen chaufförer när vi åkte båt till Sånkan. Inte en tråkig sekund! Otroligt vad härligt!! Glad och tacksam!!
Jag som också alltid skryter om min syjunta kanske har värvat 2 nya deltagare. Hoppas!!
Jag håller tummarna för en friggebod inom kort också… så man kan ha lite mer strukturerad och välordnad syjunta med gott om pysselplats… (även en dagbädd utifall det råkar bli sent/lite för mycket vin osv… haha, man vet aldrig…) men alltså det går lite sisådär med det får jag säga. Men ska försöka spara lite kosing under tiden också, så det kanske bara är bra att det tar tid… den billigaste jag hittat nu kostar 30 tusen… inom rimligt avstånd… men den ser väldigt fin ut, men lite mycket kosing för mig… jag kan tänka mig en lite risigare för halva priset känner jag… jag vill ändå måla om och fixa lite så den behöver inte vara så där superfin… men fuktfritt skulle jag verkligen önska.
Iaf… eftersom jag är så sparsam nu för tiden (harkel) så gick jag ner på Iittala outlet som mejlat att det är 40%. Köpte 4 äggkoppar och 3 ägg till påskriset. Saker jag verkligen behöver… eller nåt…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar