Sidor

onsdag 1 juni 2022

Har vi sjukan i huset…?

Eller är det pollenjäkeln…?
Idag kom jag hem senare än vanligt på en onsdag, jäkligt najs! Jag o Sofie käkade grekiskt i Bålsta efter jobbet. Riktigt smarrigt och grymt trevligt att snacka lite… hade lätt kunnat snacka flera timmar till, men det är ju "en dag imorgon" också…
Men iaf… kom hem och Elliot var helt slut och kändes varm. Snorig… är det förkylning? Pollen? Bara trött efter en varm eftermiddag på fritids…? Nu ligger han och sover sen länge, och jag får väl ha en vaknatt… inte kan jag slappna av om han skulle vara dålig… vi får se vart det hamnar…
Bild från igår när vi handlade lite presenter till alla kalas som väntar… jag tyckte en Buttericks-bajja skulle vara lite kul att ge bort. Elliot höll inte med. Trist ändå… hahaha!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar