Sidor

torsdag 28 december 2023

Arts and crafts…

Kände att det vore så onödigt att slänga den tomma tvålpumpen, så jag frågade Elliot om han hade nåt förslag vad vi kan göra. Han hade ingen idé, men tyckte också det var onödigt att slänga. Så vi kan väl bara spara den till nåt arts and crafts…. Hahaha! Min älskade unge!!!
Idag pyntade jag några tändsticksaskar med metall. Mysigt!! Slipper för tillfället tömma tuber med diverse, för nu har jag fått hem två rullar med metall… blad? Eller vad ska man kalla det för? Det är inte folie… tjockare! Jaja! Fort går det åt och jag har beställt 3 rullar till.
Var till käftis idag… HUA. Såklart gick det bra, men det är inte kul att vara patient… synd för mig… och behandlare… sorry sorry… har en känsla av att mitt problem dessutom kvarstår, så det lär väl blir en sväng till… SHIT! Ser tyvärr inte fram emot det…


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar