Sidor

torsdag 21 december 2023

Miniprick

Idag fick jag en vaccindos lite hastigt på morgonrasten. Gick snabbt och bra. Nu först börjar jag känna mig lite öm vid sticket… det är ju för mikroskopiskt… var tvungen att fota och zooma in för att se. Typ.
En jobbdag kvar innan ledighet…. Det ska bli för härligt… ska ta promenader, sticka grytlappar, fixa och dona i friggan… kanske ska skärmdumpa den här listan så jag kommer ihåg när jag väl är ledig…
Annars höll jag väl på att sätta julmusten på tvären nyss. Skulle precis stänga av tv:n och gå och borsta tänderna… dök det upp nåt skinnflått köttigt levande lik i tvrutan. Men för f… bövelen!!!
Så det blev till att turboborsta tänderna, absolut INTE glo i badrumsspegeln, hoppa ner i sängen och nu ska jag attacksova. Hur det ska gå… superpuls, så att säga… hahaha! Så sjukt ofräscht!!!
Började titta på en netflixserie… nåt med "huset Usher" … ska bara titta på dagen hädanefter…


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar